U sklopu projekta Kineziološkog fakulteta „Kako i koliko vježbaju djeca predškolske dobi“, pod pokroviteljstvom Raiffeisen banke, 28. listopada, 2015. na Kineziološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu održana je prva u nizu edukacija...
U sklopu projekta Kineziološkog fakulteta „Kako i koliko vježbaju djeca predškolske dobi“, pod pokroviteljstvom Raiffeisen banke, 28. listopada, 2015. na Kineziološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu održana je prva u nizu edukacija. Autori i organizatori predavanja i radionice pod nazivom „Što znači dobro trčati, skakati, bacati i hvatati?“ bili su dr.sc. Sanja Šalaj, Ana Tihi, mag.cin. te članovi studentske sekcije „Motorički razvoj djece predškolske dobi“.
Cilj radionice bio je teorijska i praktična edukacija o motoričkim znanjima, namijenjena odgojiteljima djece predškolskog uzrasta. Kroz predavanje i prezentaciju sudionici su se upoznali sa važnosti tjelesnog vježbanja od najranije dobi, prirodnim oblicima kretanja te mjerenju motoričkih znanja, a nakon toga pristupilo se praktičnoj primjeni izloženog gradiva. Edukaciji je prisustvovalo četrdesetak sudionika/-ca iz dječjih vrtića suradnika u Projektu kojima je naposljetku podijeljen radni materijal te potvrda o sudjelovanju. Radni materijal sadržavao je jednostavne testove motoričkih znanja koje odgojitelji mogu primijeniti u svakodnevnom radu.