Sveučilište u Zagrebu

Kineziološki fakultet

Repozitorij
Repozitorij je prazan
Postavljanje e-pošte na telefonu ili tabletu sa sustavom Android

S e-poštom sustava Office 365 ili nekom drugom e-poštom utemeljenom na sustavu Microsoft Exchange možete se povezati s mobitela ili tableta sa sustavom Android. Kada račun sustava Exchange postavite na uređaju sa sustavom Android, moći ćete pristupiti svojoj e-pošti, kalendaru i kontaktima te ih sinkronizirati.

 

NAPOMENA    Ako imate račun e-pošte sustava Office 365, upute za korištenje sustava Office 365 na mobitelu ili tabletu potražite u članku Postavljanje i korištenje sustava Office 365 na mobitelu ili tabletu .

 

Postavljanje e-pošte sustava Microsoft Exchange u sustavu Android

  1. Na izborniku Aplikacije odaberite E-pošta. Ta aplikacija u nekim verzijama Androida može imati i naziv Pošta.

  2. Unesite punu adresu e-pošte, npr. luka@contoso.com, te svoju lozinku i odaberite Dalje.

  3. Odaberite Račun sustava Exchange. Ta se mogućnost u nekim verzijama Androida naziva i Exchange ActiveSync.

  4. Unesite sljedeće podatke o računu i odaberite Dalje.

    • Domena\korisničko ime U taj okvir unesite punu adresu e-pošte. Ako su Domena i Korisničko imezasebni okviri na vašoj verziji sustava Android, okvir Domena ostavite prazno, i upišite svoju punu adresu e-pošte u okvir Korisničko ime.

      NAPOMENA   U nekim verzijama sustava Android morate koristiti oblik domena\korisničko ime. Ako je vaša adresa e-pošte primjerice luka@contoso.com, unesite contoso.com\luka@contoso.com. Vaše je korisničko ime ujedno i puna adresa e-pošte.

    • Lozinka     Upišite lozinku koju koristite za pristup svojem računu.

    • Exchange Server    Upišite adresu poslužitelja sustava Exchange. Ako se povezujete sa svojom e-poštom sustava Office 365, kao naziv poslužitelja koristite outlook.office365.com. Ako ne koristite Office 365, pročitajte odjeljak Pronalaženje naziva poslužitelja za ActiveSync u ovom članku.

  5. Čim mobitel provjeri postavke poslužitelja, pojavljuje se zaslon Mogućnosti računa. Dostupne mogućnosti ovise o verziji sustava Android i mogu obuhvaćati sljedeće:

    Učestalost provjere e-pošte     Zadana je postavka Automatski (automatsko prosljeđivanje). Ako odaberete tu mogućnost, poruke e-pošte slat će se na vaš mobitel kako pristižu. Ako imate neograničen podatkovni promet, preporučujemo da odaberete samo tu mogućnost.

    Broj za sinkronizaciju     Riječ je o broju poruka e-pošte koje želite čuvati na mobitelu. Na raspolaganju vam je nekoliko mogućnosti zadržavanja, npr. Jedan dan, Tri dana i Jedan tjedan.

    Obavijesti me kad stigne poruka e-pošte     Ako odaberete tu mogućnost, mobilni će vas telefon obavijestiti kad dobijete novu poruku e-pošte.

    Sinkroniziraj kontakte s ovog računa     Ako odaberete tu mogućnost, vaši će se kontakti sinkronizirati s mobitela na račun.

  6. Odaberite Dalje, a zatim upišite naziv tog računa i naziv koji želite prikazati kada šaljete e-poštu. OdaberiteGotovo da biste dovršili postavljanje e-pošte i započeli s korištenjem računa.

    NAPOMENA    Možda ćete nakon postavljanja računa morati pričekati deset do petnaest minuta da biste mogli slati i primati e-poštu.

 

Pronalaženje naziva poslužitelja Exchange Server

Ako se vaš program za e-poštu nalazi na poslužitelju na kojem je instaliran sustav Exchange ActiveSync koji ne može automatski pronaći naziv poslužitelja, možda ćete ga morati potražiti.

Povezujem se sa sustavom Office 365.

Za naziv poslužitelja upotrijebite outlook.office365.com.


Postavljanje e-pošte na Appleovim uređajima iPhone, iPad i iPod Touch

Dodavanje e-pošte sustava Office 365 ili neke druge e-pošte utemeljene na sustavu Microsoft Exchange na Apple iPhone, iPad ili iPod Touch pomoću instalirane aplikacije. Rad na mobitelu pomoću sustava OWA za iPad ili OWA za iPhone.

 

S e-poštom sustava Office 365 Office 365 ili nekom drugom vrstom e-pošte utemeljenom na sustavu Microsoft Exchange možete se povezati pomoću aplikacije za e-poštu instalirane na Apple iPhone, iPad ili iPod Touch. Kada se s računom povežete pomoću sustava Exchange, moći ćete pristupati e-pošti, kalendaru i kontaktima te ih sinkronizirati.

 

NAPOMENE   Ako imate račun e-pošte sustava Office 365, e-pošti, kalendaru i kontaktima možete pristupiti i pomoću mobilnih aplikacija OWA za iPhone i OWA za iPad. Te aplikacije možete instalirati putem trgovine Apple App Store. Dodatne informacije potražite u članku OWA za iPad i OWA za iPhone.

 

Postavljanje e-pošte sustava Exchange na Appleovim uređajima iPhone, iPad i iPod Touch

  1. Ako je to prvi račun e-pošte na uređaju iPhone, dodirnite Pošta. U suprotnom dodirnite Postavke > Pošta, kontakti, kalendari > Dodaj račun.

  2. Dodirnite Postavke > Pošta, kontakti, kalendari > Dodaj račun.

  3. Dodirnite Microsoft Exchange.

  4. U okvir Domena nije potrebno ništa upisati. Tražene podatke unesite u okvire E-poštaKorisničko ime iLozinkaPunu adresu e-pošte (na primjer, luka@contoso.com) upišite u okvire E-pošta i Korisničko ime.

  5. U gornjem desnom kutu zaslona dodirnite Dalje. Program za e-poštu pokušat će pronaći postavke potrebne za postavljanje računa. Ako ih program za e-poštu pronađe, prijeđite na 8. korak.

  6. Ako iPhone ne pronađe postavke, morat ćete ručno potražiti naziv poslužitelja za Exchange ActiveSync. Ako se povezujete sa svojom e-poštom sustava Office 365, kao naziv poslužitelja koristite outlook.office365.com. Ako ne koristite Office 365, u nastavku ovog članka potražite odjeljak Pronalaženje naziva poslužitelja za ActiveSync.

  7. U okvir Poslužitelj upišite naziv poslužitelja, a zatim dodirnite Dalje.

  8. Odaberite vrstu podataka koju želite sinkronizirati s računa na uređaj, a zatim dodirnite Spremi. Podaci e-pošte, kontakata i kalendara sinkronizirani su.

  9. Ako se od vas zatraži da stvorite pristupnu šifru, dodirnite Nastavi, a zatim upišite brojčanu pristupnu šifru. Ako ne postavite pristupnu šifru, na uređaju iPhone nećete moći vidjeti svoj račun e-pošte. Pristupnu šifru možete postaviti i kasnije u postavkama uređaja iPhone.

Pronalaženje naziva poslužitelja sustava Exchange

 

Ako se vaš program za e-poštu nalazi na poslužitelju na kojem je instaliran sustav Exchange ActiveSync koji ne može automatski pronaći naziv poslužitelja, možda ćete ga morati potražiti.

Povezujem se sa sustavom Office 365.

Za naziv poslužitelja upotrijebite outlook.office365.com.


Postavljanje e-pošte na uređaju Windows Phone

S e-poštom sustava Office 365 ili nekom drugom vrstom e-pošte koja se temelji na sustavu Exchange možete se povezati pomoću aplikacije za e-poštu instalirane na mobilni telefon sa sustavom Windows Phone. Kada na uređaju postavite račun sustava Exchange, moći ćete pristupati e-pošti, kalendaru i kontaktima te ih sinkronizirati.

 

NAPOMENA    Ako koristite e-poštu u sustavu Office 365, pročitajte odjeljak Korištenje sustava Office 365 na mobitelu sa sustavom Windows da biste saznali više o tome kako koristiti Office 365 na vašem mobitelu.

 

Postavljanje sustava Exchange ActiveSync na uređaju Windows Phone

  1. Na izborniku Start prijeđite prstom ulijevo na popis Aplikacije, odaberite Postavke, a zatim e-pošta + računi.

  2. Odaberite dodaj račun > Outlook.

  3. Unesite adresu e-pošte i lozinku, a zatim odaberite Prijava. Windows Phone pokušat će automatski postaviti račun e-pošte. Ako se postavljanje uspješno dovrši, prijeđite na osmi korak.

  4. Ako se prikaže poruka “Provjerite podatke pa pokušajte ponovno. Možda ste samo krivo upisali lozinku", provjerite jeste li unijeli točnu adresu e-pošte i lozinku. Još ne morate navoditi vrijednosti za korisničko ime idomenu. Odaberite Prijava. Ako se postavljanje uspješno dovrši, prijeđite na osmi korak.

  5. Ako račun e-pošte nije moguće automatski postaviti, pojavit će se poruka “Nismo uspjeli pronaći vaše postavke”. Odaberite Dodatno. Morat ćete unijeti sljedeće podatke:

    • Adresa e-pošte: to je vaša cijela adresa e-pošte, npr. gordan@contoso.com.

    • Lozinka: vaša lozinka za račun e-pošte.

    • Korisničko ime: to je vaša cijela adresa e-pošte, npr. gordan@contoso.com.

    • Domena: dio adrese e-pošte nakon znaka @, npr. contoso.com.

    • Exchange Server To je naziv poslužitelja sustava Exchange. Ako se povezujete sa svojom e-poštom sustava Office 365, kao naziv poslužitelja koristite outlook.office365.com. Ako ne koristite Office 365, u nastavku ovog članka potražite odjeljak Pronalaženje naziva poslužitelja za ActiveSync.

  6. Odaberite okvir s vezama Poslužitelj traži šifriranu vezu (SSL).

  7. Odaberite Prijava.

  8. Ako vas Exchange ActiveSync upita želite li pojačati zaštitu ili postaviti lozinku, odaberite U redu.

 

Pronalaženje naziva poslužitelja sustava Exchange

Ako vaš program za e-poštu ne može automatski pronaći naziv poslužitelja za Exchange ActiveSync, možda ćete ga morati potražiti.

  • Ako se povezujete s e-poštom u sustavu Office 365, kao naziv poslužitelja za Exchange ActiveSync koristiteoutlook.office365.com.


Događaji
20.
Lipanj
11:00-13:30,
vijećnica KIF-a
09.
Srpanj